Malay
颜色选择
阳光橙
深夜黑
天空蓝
葡萄紫
薄荷绿
深海蓝
首页
论坛
佳礼报道
新闻
搜索
142
查看
0
回复

巴士超速蛇行连环撞

[复制链接]

楼主: q\=.=/p       显示全部楼层   阅读模式

楼主
发表于 17-8-2018 01:10 AM | 显示全部楼层 |阅读模式
本帖最后由 q\=.=/p 于 17-8-2018 01:38 AM 编辑

肇事巴士为 Rapid KL bus 221 行走于 (Keramat LRT > Ampang Point) 的路线。

Loading FB Video...

To those who are still asking:

The Rapid KL bus 221 (Keramat LRT > Ampang Point) knocked a car, burger stand, a woman and kid at Keramat and fled the scene via Jalan Ampang (out of route).
While fleeing, he banged more than 20 cars..
At the entrance towards MRR2 (near Tasik Ampang Hilir), there was a traffic jam and he banged into a series of car.
Driver abandoned the bus and tried to run away but captured by the people (including the son of the first victim who was chasing him all the way by motorbike)
Salam semua..bagi yg bertanya sy nk bagitau la ape yg sebenarnya berlaku..bagi yg mencaci maki tu terpulanglah kalau rasa dia bagus sgt! Yg baju putih tu ayah saya..ayah sy juga ade kat tmpat kemalangan selang 2 biji kereta je dari bas tu..begini ceritanya..bas ade masalah dan dia terlanggar sebuah kreta di au2 keramat dan kreta tu pulak melanggar kedai burger kt situ..tapi makcik yg pegang bayi tu x dilanggar pun ye!!cuma hampir dilanggar dan trauma..belum sempat apa2 geng2 motor ni dah nk serang dia mcm samseng buka nk bawak bincang..dalam keadaan mcm tu mesti la driver tu takut..dia terus memandu nk ke balai polis tapi di kejar oleh motor2 tu..sampai di susur mmr2 jalan jem dan dia rempuh pulak kereta yg kt situ..mungkin sbb terlalu takut fia terus merempuh..yela! Kalau dah ramai2 kejar sape x lari kan?bila bas terhenti dia turun nak lari tapi ditangkap dan dipukul ramai..ayah sy yg bantu..mcm ni ke cara org kita selesaikan masalah?walhal byk cara lain lagi..driver tu pun ade anak bini..info terbaru kata dia kritikal di hospital skrg ni..ade isteri dan ank kecik..mana sifat kemanusiaan?kalau mati driver tu kes ni dah jadi kes bunuh..jadi ape dalah si baju putih yg membantu sesama manusia?mcm mana pulak kalau ahli keluarga korang yg kena pukul sampai mati?

孰是孰非,各说一词

https://www.facebook.com/anwar.fizo/posts/10209454465679025


39253395_502533996857980_4373866450817908736_n.jpg
回复

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册 | 登入

本版积分规则

 WeChat
 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_malaysia
FOLLOW
- 版权所有 © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd 佳礼网络有限公司 (483575-W) -
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.203228s Gzip On
快速回复 返回顶部 返回列表